© VVD

Elke democratie wordt gemaakt door mensen. Mensen die meedenken met Emmen - in de Gemeenteraad of thuis op de bank. Wilt u meedenken met Emmen en uw stem laten tellen?

Misschien is lid worden van de VVD dan wel een goede investering. Dan krijgt u toegang tot het interne debat en het uitgebreide cursusprogramma van de Haya van Somerenstichting, en heeft u een directe stem bij de verkiezing van onder meer de lijsttrekker, zowel op landelijk als lokaal niveau. Bovendien stelt u ons in staat om uw belangen in de politiek beter te behartigen. Investeer in uzelf, word lid van de VVD. Want mensen maken de democratie.

Veel mogelijkheden, geen verplichtingen

Het lidmaatschap van de VVD biedt u vele mogelijkheden, maar verplicht u tot niets. Ook als u lid van de VVD wilt worden omdat u bijvoorbeeld de VVD moreel en financieel wilt steunen, bent u natuurlijk van harte welkom bij onze partij. Het basistarief voor het lidmaatschap bedraagt € 7,23 per maand. Voor jongeren, ouderen en gezinsleden bestaan speciale contributiearrangementen.

Meld u nu aan!

Ga voor meer informatie over het VVD lidmaatschap (incl. een overzicht van tarieven en contributiearrangementen) en om u daadwerkelijk als lid aan te melden naar http://www.vvd.nl/word-lid. U wordt dan lid van de landelijke VVD en vervolgens automatisch lid van de VVD afdeling Emmen indien u in de gemeente Emmen woonachtig bent.

Wilt u meer informatie alvorens u zich aanmeld of heeft u specifieke vragen? Neem dan contact op met onze bestuurssecretaris.