Anoek Meijer

Anoek Meijer, , woont haar hele leven al in de gemeente Emmen. Van Schoonebeek, Nieuw-Schoonebeek, nu in Klazienaveen. En is sinds haar 18e al ondernemer in de gemeente Emmen, voorheen als knipkar Belle Hair, maar tegenwoordig als Belle Health ( voor particulieren) en positief@work (zakelijke markt).

Als vitaliteitsmanager zet ze zich in om mensen te helpen de beste versie van zichzelf te worden. Naast de bekende “gezondheidsdingen” voeding en beweging, horen hier natuurlijk veel meer factoren bij zoals: zingeving, mentale gezondheid, financiële situatie, werkgeluk, sociale en leefomgeving.

Waarom dan de politiek? Omdat ze betrokken is bij de regio en daarnaast vind dat we trots mogen zijn op onze regio en moeten  geniet van de prachtige landelijke omgeving, met mooi natuur. Ondanks dat het soms even moeilijk is moeten we deze idealen samen waar maken. Daarom zet ze zich graag in voor de gemeente Emmen, want samen kunnen we zorgen voor een mooie, vitale regio met gelukkige inwoners!

Nevenwerkzaamheden:

-        “Busbaas” Healthy Ageing Network Nortern Netherlands

-        Critical friend bij PGOsupport voor diverse regiobeelden in Noord nederland

-        Patiënt advocate bij reumazorg Nederland

-        Assistent projectmanager/professional Stichting lezen & schrijven voor het Voel je goed! project

-        Social media beheer “Sterk met pijn” Groningen, Friesland, Drenthe – pijnpatientennaar1stem

-        Verzekerdenraad Zilveren Kruis

-        Verzekerdenraad De Friesland