Werkbezoek van de Fractie VVD Emmen aan Fuhler Loon en Verhuurbedrijf

Fractie vvd emmen

Werkbezoek Fractie VVD Emmen aan Fuhler Loon en Verhuurbedrijf

Op vrijdag 9 december heeft een deel van de VVD fractie een werkbezoek gebracht aan Loon en verhuurbedrijf Fuhler in Barger Oosterveld. Mede Directeur Bert Fuhler was al eens de beste onderneming van het jaar en dat wilde de VVD wel eens met eigen ogen zien.

Het pand in Barger Oosterveld wordt gigantisch verbouwd om het bedrijf ruimte te geven om het werk goed te blijven doen. Met meer dan 200 werknemers wordt iedere dag gewerkt aan innovatie op gebied van de machines en materiaal. Verbeteringen aan de machines (of aanpassingen) worden zelf in de werkplaats toegepast of in overleg met de fabrikant. Er zijn al diverse trucks en machines die werken op waterstof. Ook zijn er elektrische kranen en shovels, Knap hoe het bedrijf zich voorbereid op strengere milieuregels.

De coronaperiode, de stijging van de prijzen van grondstoffen, de duurzaamheidsopgave, het personeelsbeleid, genoeg uitdagingen in de huidige tijd! De VVD neemt een aantal punten mee.

Fuhler

Foto: Bert Fuhler, Marcel Meijer, Anoek Meijer, Patrick de Jonge.